Collect opinions in accordance with the Omnibus Directive
Find out more
Get reviews
Basic features of Rating Captain
Manage
Moderation and coupons
Analyze
Know your customers better
SEO Widgets
Upgrade your SEO impact
Customer Satisfaction Survey
Convenient survey research
Shopify WooCommerce Deconetwork Baselinker See all
mdi-chat-processing-outline
Contact us: +48 572 971 973 or support@ratingcaptain.com
Blog
Find out what's new
Knowledge base
All technical stuff
Analyze your online image
Our tool gives you an in-depth look at what your company's image looks like
Find out more
mdi-chat-processing-outline
Contact us: +48 572 971 973 or support@ratingcaptain.com
Customers Pricing
Sign in
English
Polish
Swiss
Sign in Sign up for Free Get reviews Manage Analyze SEO Widgets Customer Satisfaction Survey Blog Knowledge base Customers Pricing Features Resources Customers Pricing Careers Team Reviews Catalog Affiliate Program Terms of Use Privacy Policy Data processing
mdi-chevron-left Return

BlackRedWhite - reviews

Information about BlackRedWhite

3.85
20007 reviews
Opinion-forming portals
Visit website mdi-chevron-right
1658524376
https://www.google.com/maps/reviews/data=!4m8!14m7!1m6!2m5!1sChdDSUhNMG9nS0VJQ0FnSUN1cktXRHdBRRAB!2m1!1s0x0:0xeffca447261b4baa!3m1!1s2@1:CIHM0ogKEICAgICurKWDwAE%7CCgwI2KXslgYQoOik0gM%7C?hl=en-US
Siemon
google
https://www.google.com/maps/place/?q=place_id:ChIJacQPwq00GUcRqksbJkek_O8
Jest nam ogromnie przykro że doszło do takiej sytuacji. Chcemy rozwiązać ten problem i prosimy zgłosić opis zaistniałego zdarzenia telefonicznie +48 84 685 02 02 lub e-mailem bok@brwsa.com.pl. Dziękujemy za pozostawienie opinii i jeszcze raz przepraszamy za napotkane problemy.
1658759491
1
Dostałem zestaw ogrodowy bez śrubek z wygiętymi nóżkami od stołków i z rdzą na nich, ale to nie wszystko w niepełnym zestawie tez dostałem szklane nakrycie na stół które nie przylepia się do przyssawek. Tragedia
1658506222
https://www.google.com/maps/reviews/data=!4m8!14m7!1m6!2m5!1sChZDSUhNMG9nS0VJQ0FnSUN1ek5yOFRnEAE!2m1!1s0x0:0xeffca447261b4baa!3m1!1s2@1:CIHM0ogKEICAgICuzNr8Tg%7CCgwI7pfrlgYQ6I-DiQE%7C?hl=en-US
bartłomiej kudrzycki
google
https://www.google.com/maps/place/?q=place_id:ChIJacQPwq00GUcRqksbJkek_O8
Panie Bartłomieju, dziękujemy za przesłany komentarz. Pragniemy przeprosić za wszelkie niedogodności, które Pan napotkał podczas wizyty w Salonie i zapewnić, że stale pracujemy nad tym aby obsługiwać Naszych Klientów na jak najwyższym poziomie.
1658759414
1
Godzine czekałem przy biurku na kogoś z obsługi
1658309383
https://www.google.com/maps/reviews/data=!4m8!14m7!1m6!2m5!1sChZDSUhNMG9nS0VJQ0FnSUN1b0pmS1lnEAE!2m1!1s0x0:0xeffca447261b4baa!3m1!1s2@1:CIHM0ogKEICAgICuoJfKYg%7CCgwIh5bflgYQyKLQxQM%7C?hl=en-US
Martzel R
google
https://www.google.com/maps/place/?q=place_id:ChIJacQPwq00GUcRqksbJkek_O8
Dziękujemy za przesłany komentarz. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, które Państwo napotkali. Jeśli uważają Państwo, że reklamacja została odrzucona niesłusznie mają Państwo możliwość złożenia odwołania od reklamacji. Zapraszamy do kontaktu mailowego z Naszym działem Reklamacyjnym - reklamacje@brwsa.pl
1658238774
1
Zamówiliśmy meble z własnym transportem i montażem. W domu okazało się, że meble są uszkodzone, mimo że transportowane były w oryginalnych opakowaniach i żadne z nich nie zostało zniszczone. Zgłosiliśmy natychmiast reklamację, która została odrzucona, a decyzja została uargumentowana tym, że uszkodzenie nie zostało zgłoszone podczas odbioru z magazynu.To mieliśmy na brudnej rampie rozpakowywać meble i sprawdzać czy nie są uszkodzone? Tapicerka reklamowana jako odporna na ścieranie uszkodziła się podczas przenoszenia mebli w opakowaniach? Wielokrotnie kupowaliśmy meble z własnym transportem i montażem i jeszcze nigdy nie spotkaliśmy się z taką sytuacją. Próbowaliśmy sprawę załatwić polubownie, ale sklep, który ocenę uszkodzeń do reklamacji zrobił w ciągu paru minut, nie jest w stanie prawie od dwóch tygodni podać jaki byłby koszt naprawy. Zdecydowanie odradzam! W nawiązaniu do poniższej odpowiedzi sklepu, a także innych umieszczonych na tej stronie, proponuję, żeby Państwo naprawdę poprawili jakość obsługi, a nie skupiali się na przepraszaniu i udawaniu, że zależy Państwu na opinii klientów. Tu Państwo przepraszają, a jednocześnie nie robią nic, żeby pomóc klientom.
1658216746
https://www.google.com/maps/reviews/data=!4m8!14m7!1m6!2m5!1sChZDSUhNMG9nS0VJQ0FnSUN1MFB2bkxBEAE!2m1!1s0x0:0xeffca447261b4baa!3m1!1s2@1:CIHM0ogKEICAgICu0PvnLA%7CCgwIqsLZlgYQqJeK6wI%7C?hl=en-US
J K
google
https://www.google.com/maps/place/?q=place_id:ChIJacQPwq00GUcRqksbJkek_O8
Dziękujemy za złożony komentarz. Pragniemy przeprosić za napotkany problem i prosimy zgłosić opis sytuacji telefonicznie e-mailowo - reklamacje@brwsa.pl
1658239815
1
Zamówienie kuchni w Brw na Popularnej nie polecam nikomu jak nie chce mieć problemu i nie chce czekać na meble pół roku. Zamówiłam meble w kwietniu miały być w maju, a otrzymałam je w lipcu. Zadośćuczynienie 5% śmiech na sali. Zamówiłam montaż tego się nie da skomentować ekipa bez i pojęcia do czego służy miarka, poziomica, jak kładzie się silion brak odpowiednich narzędzi. Robione na biegu, ubrudzone silikonem i klejem blaty. Brak poziomu na blatach, niesymetrycznie powieszone szafki, uszkodzony zlew, źle docięty blat, źle docięty cokół brak słów...kilka zdjęć z ponad 20 z uszkodzeniami. Widział ktoś kiedyś tak zamontowany zlew poza szafką na zlew?
1657623168
https://www.google.com/maps/reviews/data=!4m8!14m7!1m6!2m5!1sChdDSUhNMG9nS0VJQ0FnSURPdmZmdW9nRRAB!2m1!1s0x0:0xeffca447261b4baa!3m1!1s2@1:CIHM0ogKEICAgIDOvffuogE%7CCgwIgKW1lgYQgPXpxAM%7C?hl=en-US
Szuler
google
https://www.google.com/maps/place/?q=place_id:ChIJacQPwq00GUcRqksbJkek_O8
Szanowna Pani, jest nam ogromnie przykro że doszło do takiej sytuacji. Obsługa klientów jest dla nas priorytetem, dlatego każdy przypadek weryfikujemy i analizujemy tak aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości.
1657714942
1
Nie polecam nikomu,byliśmy z niepełnosprawnym tata na wózku przy kasie kolejka poprosiliśmy o podejście kogoś do drugiej kasy ponieważ tata potrzebował skorzystać z toalety Pani kasjerka zaczęła krzyczeć ,że to nie Biedronka i że chyba widzimy,że jest tylko jedna kasą otwarta i że z niepełnosprawnym nie chodzi się na zakupy tylko w domu siedzi.Po poproszeniu kierowniczki sklepu o zwrócenie uwagi Pani kasjerce ,że na klientów się nie krzyczy Pani kierownik wzruszyła ramionami pod nosem coś mruknęła i wyszła na zaplecze . Starszy Pan który stał za nami zostawił zakupy przy kasie i powiedział ,że to wstyd tak klientów traktować i wyszedł niestety mój tata upokorzony przez Panią kasjerkę popuścił w spodnie i od tej pory nie chce wychodzić z nami na zakupy :(
Sales & Product Information
pawel.burda@ratingcaptain.com
Technical support and payments
support@ratingcaptain.com
HQ Poland
Liskego 7, 50-345 Wrocław
HQ Switzerland
Hertistrasse 26, 8304 Wallisellen,
Features Get reviews Manage Analyze SEO Widgets Integrations Surveys
Resources Blog Knowledge base
Customers
Pricing
Careers
Team
Reviews Catalog
Affiliate Program
Terms of Use
Privacy Policy
Data processing
Subscribe to our newsletter
Sign up
A confirmation message will be sent to the e-mail address provided. Something went wrong :-(
Social media
Google logo YouTube logo LinkedIn logo Instagram logo Facebook logo
Copyright © 2022 by Rating Captain
We use cookies to provide the best possible service.
Refer to our privacy policy for more info.
I agree