Increase sales
Collect customer feedback that increases website traffic, drives sales and provides actionable business information.
Control your image
It can be really difficult to reply in time to each review. Automate post-purchase communication, especially when you have profiles on multiple review sites.
Loyal customers
Meet the customers, respond to their concerns and create lasting relationships that will result in more returning visitors.
Building trust
79% of consumers trust reviews, so shorten the process of making decisions by customers. Build trust in your brand by showing your reviews.
Shopify WooCommerce Deconetwork Baselinker See all
mdi-chat-processing-outline
Blog
Find out what's new
Knowledge base
All technical stuff
Analyze your online image
Our tool gives you an in-depth look at what your company's image looks like
Find out more
mdi-chat-processing-outline
Local SEO Customers Pricing
Polish
Swiss
Increase sales Control your image Loyal customers Building trust Blog Knowledge base Local SEO Customers Pricing Increase sales Loyal customers Control your image Building trust Blog Knowledge base API Documentation Customers Pricing Careers Team Reviews Catalog Affiliate Program Terms of Use Privacy Policy Data processing
mdi-chevron-left Return Companies mdi-chevron-right
Shirt Agency
Shirt Agency - logo
Profile not verified

Shirt Agency reviews

Information about Shirt Agency

4,20
35 reviews
Opinion-forming portals
1
Visit website mdi-chevron-right
1648403076
https://www.google.com/maps/reviews/data=!4m8!14m7!1m6!2m5!1sChZDSUhNMG9nS0VJQ0FnSURXOFpQbFJBEAE!2m1!1s0x0:0xd964128867d8ebb5!3m1!1s2@1:CIHM0ogKEICAgIDW8ZPlRA%7CCgwIhMWCkgYQyJ2RpgI%7C?hl=en-US
e.D. Xu
google
https://www.google.com/maps/place/?q=place_id:ChIJ_SJdn5DHwoARtevYZ4gSZNk
1
Tried Shirt Agency twice. The first order went great! If it was just that one order I would've given this place 5 stars but after my most recent order experience I would not recommend this place for screenprinting to anyone. My recent order had over 1/3 of the shirts misprinted on shirts that I provided. One of the screens was not aligned properly and there was a "drift" in that layer of ink that would just get worse and worse as I went down each stack of shirts. (in batches of 10-12). So the top shirt would be printed fine then as you go down the stack that one ink layer would just move further up the shirt. Why isn't the printer looking over the shirts as they print them? Why would they handle customer provided blanks with such disregard? It took a week to get any reply about it even though I sent emails with pictures and texts to the agent I was working with. Finally I get a call to talk about the issue. I was given a lot of excuses that made no sense to the issue I had. Finally it was revealed that they hadn't even seen the pictures or bothered to ask. To this day I'm still not certain the pictures were ever actually looked at. Seeing as they ruined 1/3rd of the shirts I had purchased and provided them they told me the best they can do is offer a discount on reprinting. No compensation for the shirts they ruined. I had to accept as I was in a time crunch to get these done. I get the re-prints in and they look significantly darker than the previous batch. I saw that they decided to put in a black ink layer for some reason. (Again, I believe it's because they never took the time to actually understand the issue or review the pictures I provided). This was never discussed and so technically this entire reprint was misprinted already. But it gets worse. The "drift" issue was still present and this time on the black ink layer they decided to add in. They're now moving locations and they told me that "this is the best we can do before the move." Absolutely unacceptable level of service and attention to detail.
1596244038
https://www.google.com/maps/reviews/data=!4m8!14m7!1m6!2m5!1sChZDSUhNMG9nS0VJQ0FnSUQ4aDZ1dGRBEAE!2m1!1s0x0:0xd964128867d8ebb5!3m1!1s2@1:CIHM0ogKEICAgID8h6utdA%7CCgwIxoCT-QUQ0OfBowE%7C?hl=en-US
Phillip Kim
google
https://www.google.com/maps/place/?q=place_id:ChIJ_SJdn5DHwoARtevYZ4gSZNk
Hi Phillip, both times you have messaged us this summer it has been items we told you could not be printed the way you wanted. As for waiting weeks you emailed June 2nd and we said we could not print one pair of jeans for you on June 3rd. According to the shop system you have only ordered one printed item from us ever which was a hoodie when the pandemic started and we had to print when we were fully closed because you didnt want a refund. I would appreciate it if you removed this.
1596299779
1
Worst printer in LA. Takes weeks to respond to emails, rude CS service, has terrible attitude when asking questions. Avoid this place
1581700205
https://www.google.com/maps/reviews/data=!4m8!14m7!1m6!2m5!1sChdDSUhNMG9nS0VJQ0FnSUNzeV9fbDZnRRAB!2m1!1s0x0:0xd964128867d8ebb5!3m1!1s2@1:CIHM0ogKEICAgICsy__l6gE%7CCgwI7aib8gUQ8PeCkAE%7C?hl=en-US
Shiavhonne Black
google
https://www.google.com/maps/place/?q=place_id:ChIJ_SJdn5DHwoARtevYZ4gSZNk
Thanks so much for the review. So glad you liked your purchase!
1581720743
5
First time customer. Top quality merchandise. Placed my order and it was ready for pickup in 2 days. Will be placing future orders.