Increase sales
Collect customer feedback that increases website traffic, drives sales and provides actionable business information.
Control your image
It can be really difficult to reply in time to each review. Automate post-purchase communication, especially when you have profiles on multiple review sites.
Loyal customers
Meet the customers, respond to their concerns and create lasting relationships that will result in more returning visitors.
Building trust
79% of consumers trust reviews, so shorten the process of making decisions by customers. Build trust in your brand by showing your reviews.
Shopify WooCommerce Deconetwork Baselinker See all
mdi-chat-processing-outline
Blog
Find out what's new
Knowledge base
All technical stuff
Analyze your online image
Our tool gives you an in-depth look at what your company's image looks like
Find out more
mdi-chat-processing-outline
Local SEO Customers Pricing
Polish
Swiss
Increase sales Control your image Loyal customers Building trust Blog Knowledge base Local SEO Customers Pricing Increase sales Loyal customers Control your image Building trust Blog Knowledge base API Documentation Customers Pricing Careers Team Reviews Catalog Affiliate Program Terms of Use Privacy Policy Data processing
mdi-chevron-left Return Companies mdi-chevron-right
Alpine Vision
Alpine Vision - logo
Profile not verified

Alpine Vision reviews

Information about Alpine Vision

4,69
200 reviews
Opinion-forming portals
2
Visit website mdi-chevron-right
1632774441
https://www.google.com/maps/reviews/data=!4m8!14m7!1m6!2m5!1sChdDSUhNMG9nS0VJQ0FnSUQ2aHJtZ213RRAB!2m1!1s0x0:0x4a960602a5b28af8!3m1!1s2@1:CIHM0ogKEICAgID6hrmgmwE%7CCgwIqdLIigYQ-IebzQI%7C?hl=en-US
Joe Solomon
google
https://www.google.com/maps/place/?q=place_id:ChIJZYe_6EtPE4cR-IqypQIGlko
5
I have used Alpine Vision for at least 5 years and they have always given great service. When there was a problem with my glasses order in the past it was resolved and the staff took great care of me. More recently, the sunglasses that I got over a year ago some how got sat on or broken during a camping trip and this made me very unhappy because I loved my sun glasses from Alpine Vision and used them pretty much every day. Stacy at Alpine worked with me to ensure a proper solution outside of warranty to get my glasses repaired, she did an outstanding job helping me get things sorted out. Her kindness and attention to detail in her work was above and beyond. Stacy deserves to be recognized for her hard work at this company. Thank you to all the other staff members and optometrists that I have worked with, you rock!
1624504947
https://www.google.com/maps/reviews/data=!4m8!14m7!1m6!2m5!1sChdDSUhNMG9nS0VJQ0FnSUNxMzQzTTJ3RRAB!2m1!1s0x0:0x4a960602a5b28af8!3m1!1s2@1:CIHM0ogKEICAgICq343M2wE%7CCgwI8_TPhgYQqML7iQI%7C?hl=en-US
Alisha Chewning
google
https://www.google.com/maps/place/?q=place_id:ChIJZYe_6EtPE4cR-IqypQIGlko
1
Wish this office would quit forcing customers ESPECIALLY CHILDREN to wear a mask. Its absolutely ridiculous at this point that little children are being required to wear a mask in your office. Been a patient for 6 years, but looking to switch to an eye doctor with common sense for my family.
1619503100
https://www.google.com/maps/reviews/data=!4m8!14m7!1m6!2m5!1sChdDSUhNMG9nS0VJQ0FnSURLME5fbnZnRRAB!2m1!1s0x0:0x4a960602a5b28af8!3m1!1s2@1:CIHM0ogKEICAgIDK0N_nvgE%7CCgwI_M-ehAYQ-P6QgQE%7C?hl=en-US
Heaven Falconburg
google
https://www.google.com/maps/place/?q=place_id:ChIJZYe_6EtPE4cR-IqypQIGlko
5
I am wearing glasses for the first time in my adult life I was a tad clueless and nervous about choosing an eye doctor. My experience was more than pleasant. Dr. Arbaugh and staff listened to all of my concerns and willingly answered questions, taught me about the reasons for my specific eye needs, and were overall just warm and patient.. glasses came in about 12 days; they included a really kind gift. Im so grateful.
1608243818
https://www.google.com/maps/reviews/data=!4m8!14m7!1m6!2m5!1sChdDSUhNMG9nS0VJQ0FnSUNTMEt6NnN3RRAB!2m1!1s0x0:0x4a960602a5b28af8!3m1!1s2@1:CIHM0ogKEICAgICS0Kz6swE%7CCgwI6rTv_gUQwMilsgI%7C?hl=en-US
Melissa Earl
google
https://www.google.com/maps/place/?q=place_id:ChIJZYe_6EtPE4cR-IqypQIGlko
Sorry for your confusion, but you were not charged for an expedited service as we don't actually offer that. We do typically tell people 10-14 days to account for any potential lab errors but most orders do come in fairly quickly as yours did. I see from our records that you ordered them on the 7th and you picked them up on the 12th. Five days is pretty good, but if you're unsatisfied we are more than happy to refund your order.
1608242420
1
Update to response: yes I picked them up on thee 12th after calling and being told they weren't ready and wouldn't be for 3 week . I again explained the situation and the person put me on hold and found out my glasses were actually there. But had i not argued with them i would've had to wait 3 weeks like they said before placing me on hold. Then I pick them up and noticed they werent the correct frames but at this points i just needed to see and didn't want to deal with this horrible company. After ordering glasses and paying a fee to get them here in a week ... mind you I paid cash no insurance. I call to ask when to expect them only to be told that even with the fee paid I wasn't getting them any sooner than 2 to 3 weeks. I again stated I paid an expedition fee and asked if it wouldn't speed the delivery process why did you charge me . I was told there was nothing you could do and I just had to wait. IM LEGALLY BLIND WITHOUT GLASSES ! YOU KNOW THAT BECAUSE YOU DID MY EXAM ! I wait a week and had my husband call for an update . He was told atleast 2 more weeks . He again explained the situation with the fee, the guy placed him on hold ,came back on the line and says " Actually your wife's glasses are here and ready" Absolutely the WORST experience and wouldn't recommend. This is also not the first neg interaction with this company . Both Falcon and Academy locations !
1605304906
https://www.google.com/maps/reviews/data=!4m8!14m7!1m6!2m5!1sChdDSUhNMG9nS0VJQ0FnSUNpNC1DcXNBRRAB!2m1!1s0x0:0x748758e8863ac10e!3m1!1s2@1:CIHM0ogKEICAgICi4-CqsAE%7CCgsIyoS8_QUQiKiiOg%7C?hl=en-US
Samantha Morrison
google
https://www.google.com/maps/place/?q=place_id:ChIJ5zlKuPGxbocRDsE6huhYh3Q
5
I was very impressed with this office. I called and was able to get an appointment the same day. The staff was very efficient and I had no wait time.
We use cookies to provide the best possible service.
Refer to our privacy policy for more info.
I agree